Bierbrouwerij AB InBev en Funding Options helpen de horeca

Bierbrouwerij AB InBev en zakelijk financieringsplatform Funding Options slaan de handen ineen om de horeca te helpen. Door de samenwerking kan Funding Options, een marktplaats voor zakelijke financiering, beter dan marktconforme financiering aanbieden aan potentiële en bestaande klanten van de brouwer. Horecaondernemers die interesse hebben kunnen contact opnemen met hun accountmanager bij AB InBev.
 
Michele van Spilbeeck, horecadirecteur bij Bierbrouwerij AB InBev: “Meerdere keren per week nemen horecaondernemers contact met ons op of we kunnen helpen bij het verkrijgen van financiering. Niet iedere horecaondernemer lukt dit onder gunstige voorwaarden via private financieringsaanbieders of via de instrumenten die de overheid biedt. Om onze klanten te helpen, starten we een samenwerking met Funding Options, waarbij professionele horecaondernemers met een goed business plan in aanmerking kunnen komen voor financiering die past bij hun situatie en behoefte. Zo hopen we juist in deze tijden horecaondernemers een extra steuntje in de rug te bieden.”
 
Simon Cureton
, CEO bij Funding Options: “Horecaondernemers die via AB InBev bij ons aankloppen, worden direct gekoppeld aan een vaste Business Finance Specialist. Deze bekijkt samen met de klant naar passende mogelijkheden. Is er een match met één van onze partners, dan begeleiden wij het volledige proces, van aanvraag tot uitbetaling. In samenwerking met AB InBev hebben wij inmiddels al meerdere horecaondernemers geholpen met hun financieringsbehoefte. Dit varieert van startende bedrijven tot ervaren ondernemers die een extra investering willen doen in hun zaak, zoals een uitbreiding, renovatie of herstructurering. Bij Funding Options begrijpen wij de horecamarkt en streven we naar snelle en kwalitatieve dienstverlening. Door samen te werken met AB InBev verbeteren we toegang tot zakelijke financiering voor horecaondernemers, naast financieringsinstrumenten die in de markt en vanuit de overheid beschikbaar zijn.”

www.ab-inbev.nl
www.fundingoptions.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.