BetCity kiest voor Blauw Gras

Blauw Gras gaat aan de slag voor BetCity. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie en creatie, ondersteund door een aantal andere Ace-agencies, waaronder Glasnost.

Melvin Bostelaar, CEO van BetCity: “Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep. Bovendien hebben ze bewezen dat ze de verschillende middelen effectief aan elkaar weten te verbinden.”

Bart Visser, Executive Creative Director van Blauw Gras: “BetCity is helemaal nieuw op de markt. Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk – samen met team BetCity – op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien.”

De eerste contouren van de samenwerking zijn inmiddels zichtbaar op een diversiteit aan kanalen, zowel on- als offline. Bart Visser: “Onze core is en blijft social, maar we hebben de afgelopen jaren gemerkt dat creëren vanuit social principles ook goed werkt op andere kanalen. Met BetCity gaan we dit bewijzen.”

www.betcity.nl
www.blauw-gras.com
www.thisisace.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.