BetCity kiest voor Blauw Gras

Blauw Gras gaat aan de slag voor BetCity. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie en creatie, ondersteund door een aantal andere Ace-agencies, waaronder Glasnost.

Melvin Bostelaar, CEO van BetCity: “Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep. Bovendien hebben ze bewezen dat ze de verschillende middelen effectief aan elkaar weten te verbinden.”

Bart Visser, Executive Creative Director van Blauw Gras: “BetCity is helemaal nieuw op de markt. Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk – samen met team BetCity – op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien.”

De eerste contouren van de samenwerking zijn inmiddels zichtbaar op een diversiteit aan kanalen, zowel on- als offline. Bart Visser: “Onze core is en blijft social, maar we hebben de afgelopen jaren gemerkt dat creëren vanuit social principles ook goed werkt op andere kanalen. Met BetCity gaan we dit bewijzen.”

www.betcity.nl
www.blauw-gras.com
www.thisisace.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.