Belvedere Vodka kiest Gardeners

Wodkamerk Belvedere heeft Gardeners per 1 januari 2021 uitgekozen als creatief bureau. Gardeners gaat pr, activaties en influencer management voor Belvedere op zich nemen. Het contract is tot stand gekomen na een pitch waar drie bureaus aan deelnamen. De samenwerking is voor minimaal één jaar.

Mira van Houwelingen, marketing manager Moët Hennessy Nederland: “Wij geloven dat we in de samenwerking met the Gardeners de wereld van Belvedere naar een next level kunnen brengen. De creatieve concepten die zijn gepresenteerd zijn zeer uitvoerbaar, hebben de merkwaardes in acht genomen en hebben echt dat wow-effect. We kijken uit naar een prachtig 2021.”

Laurien Vest, pr-directeur van Gardener: “In een tijd waarin de hospitalitybranche het loodzwaar heeft, is het een kans voor Belvedere om middels pr en activaties de doelgroep op relevante en impactvolle wijze te bereiken. Wij zijn er dan ook trots op dat het wodkamerk voor onze concepten en ideeën heeft gekozen. En ja, het zou natuurlijk helpen als de horeca weer opengaat, maar deze periode biedt ook de mogelijkheid om vernieuwende concepten voor de Made with Nature-filosofie te ontwikkelen. De initiatieven en creatieve ideeën die we het afgelopen jaar dankzij corona hebben gezien in de horeca, zijn ronduit inspirerend en geven alleen al aan dat er nog zoveel meer te behalen valt.”

Belvedere is een Pools wodkamerk van Moët Henessy, dat deel uitmaakt van het Franse concern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.

www.thegardeners.nl
www.moethennessy.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.