BAM Wonen lanceert in samenwerking met iO duurzaam woningconcept Flow

BAM Wonen presenteert Flow: toekomstbestendige houten woningen die kwalitatief, duurzaam en betaalbaar zijn. Het concept kwam tot stand in samenwerking met end-to-end agency iO, onder andere voor het merkverhaal, merknaam en visuele identiteit.

Woningconcept Flow

Flow staat als woningconcept voor optimaal gebruik van hout: de bron van een aanvoer van kwalitatieve, betaalbare woningen. Via Flow produceert BAM Wonen duurzaam en off-site, circulair en met het welzijn van de (toekomstige) bewoner centraal. 

Agency iO ging aan de slag met de merkidentiteit en conceptstrategie van Flow. Het team ontwikkelde het merkverhaal en bijbehorende visuele stijl en zorgde voor relevante brandbuilding naar aanloop van de lancering van het woningconcept. Hierbij was de end-to-end propositie van iO ideaal, gezien de creatieve samenwerking tussen brand marketeers, technologie-experts en BAM Wonen.

Laura Mouthaan, communicatiespecialist bij BAM Wonen: "Met Flow brengen we woningbouw in beweging. Snel, duurzaam en betaalbaar. Zo’n ambitieus concept wilden we laden met een minstens even ambitieus merk. iO begreep ons, net als ons DNA, en zorgde voor een passende vertaling in woord, beeld en technologie. Hun end-to-end expertise maakt van hen een ideale partner voor de lancering van dit nieuwe merk."

www.iodigital.com

www.bamflow.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.