Azerion neemt [M]media over

Azerion breidt uit met de overname van [M]media. Het Europese media- en entertainmentplatform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken.

[M]media, een begrip in Nederland als advertentie-partner met een sterke focus op sport-, lifestyle- en automotive doelgroepen versterkt Azerion in Nederland zowel met het rijke publishing aanbod als ook met de expertise van het team op het gebied van advertentieverkoop, search engine optimization, branded content en social media marketing. Het Azerion tech-platform op haar beurt helpt de klanten van [M]media om meer waarde uit hun bestaande partnership met [M]media te halen door de synergieën die beide bedrijven halen uit de samenwerking te benutten.

Atilla Aytekin, co-CEO van Azerion; “[M]media is al vele jaren één van de meest toonaangevende advertentienetwerken in Nederland en onze twee bedrijven hebben al lange tijd een goede en vergaande relatie. Daarom zijn we enorm blij om [M]media te verwelkomen bij ons platform en gezamenlijk ons aanbod aan kwaliteitscontent en actieve, betrokken doelgroepen beschikbaar te maken voor adverteerders.”

Marcel Schuyt, Country Manager Azerion Nederland: “Door het netwerk van [M]media aan ons portfolio toe te voegen, vergroten we onze slagkracht op de Nederlandse markt. We kijken ernaar uit om de specialisten en talenten vanuit [M]media toe te voegen aan onze Azerion familie.”

Sjoerd van der Meijden, Strategy & Business Development Director [M]media: “De gesprekken met Azerion voelden direct goed. We hebben samen enorm veel raakvlakken op onder meer  het sport-, entertainment- en lifestylevlak waarmee we echt een vuist kunnen maken in Nederland. Voor [M]media kunnen we nu na ruim 10 jaar bouwen aan de volgende fase samen met onze nieuwe collega’s van Azerion.”

www.mmedia.nl

www.azerion.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.