Attenooie Sjoege van zaken maakt kledingopbergcampagne voor Lundia

Attenooie Sjoege van Zaken maakte voor Lundia een kledingopbergcampagne. De opbergaccessoires zijn op maat gemaakt zodat deze ook weer netjes op te bergen zijn in een Lundiakast.

Toen de Zweedse ontwerper Harald Lundqvist in 1949 de Nederlandse meubelmakers Heinen en Colebrander ontmoette, was dat de start van een succesvolle samenwerking die uitgroeide tot een van de grootste producenten van houten meubelen in Nederland. Stellingkasten en opbergsystemen gebaseerd op hout-pen verbindingen. In Varsseveld werd een grote fabriek gebouwd waar met veel liefde voor het ambacht de kasten in elkaar werden gezet, gemaakt van hoogkwalitatief Scandinavisch vurenhout. De constructie van het ontwerp was zo sterk dat er bij wijze van test eens 14 man tegelijk op een plank hebben gestaan. Ook werden er Lundia woonwinkels geopend waar men de kasten en later ook tafels en bedden zelf kon bewonderen en samenstellen. Het bedrijf kwam door de opkomst van IKEA in zwaar weer en moest haar deuren sluiten. Inmiddels heeft het een doorstart mogen maken en is het onderdeel van Deli Home.

Credits:

Opdrachtgever: Lundia, Ton Coppus | Fotografie: Govert de Roos | Concept, art en copy: Attenooie Sjoege van Zaken | Typografieontwerp gelegenheidslogo Lundia: Attenooie Sjoege van Zaken | DTP opmaak: 1Bureau

www.attenooiesjoegevanzaken.nl

www.lundia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Creative

03-07-2025 | 10:29:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Creative - 32-40 uur · Amsterdam

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.