Amp.Amsterdam levert audio re-branding van Telkomsel, winnaar Asian-Pacific Marketing Awards

Eerder in augustus zijn in Maleisië de Asian-Pacific Marketing Awards  - The Appies - uitgereikt. De gouden award in de categorie re-branding ging naar Telkomsel, die in 2021 de bureaus VCCP en Someone In London inschakelde voor de re-branding naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van het bedrijf, dat de grootste telecom provider van Indonesië is.

Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company heeft de volledige audio re-branding van Telkomsel voor de rekening genomen.

Maurice Paans, Brand Client Manager bij Amp.Amsterdam: “Na de eerdere, succesvolle, introductie van de sonic branding van het Indonesische Gojek weten merken in de APAC regio ons vaker te vinden. Zo ook Telkomsel. In samenwerking met het merk en de betrokken bureaus hebben wij Telkomsel voorzien van een fris nieuw geluid. Het winnen van deze award is een mooie waardering voor de inspanningen van ons team.” 

Bij de creatie van het nieuwe geluid is rekening gehouden met zowel de culturele erfenis van het merk als het nieuwe geanimeerde logo. Naast het soundlogo ontwikkelde Amp.Amsterdam de brandscore en UX/UI geluiden voor in de app van de Indonesische telecom provider.

Lees hier meer over de audio re-branding van Telkomsel

Over Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company, met vestigingen in Amsterdam en New York, is dé muziek- en geluidspartner voor merken, reclamebureaus en productiebedrijven. Amp.Amsterdam werkt onder andere voor merken als Webex, Zespri, Bol.com, Gojek, Interpolis, Coca-Cola, Albert Heijn, Greenpeace en Audi.

Gebruikmakend van haar wereldwijde netwerk in de muziekindustrie en de samenwerking met Universal Music Group, is Amp.Amsterdam het bedrijf dat de beste muziek, artiesten, componisten, producers en studio's in de wereld voor elk project of elke klant kan inzetten.

Samen met haar partner Ambassadors biedt Amp.Amsterdam geïntegreerde creatieve diensten op het gebied van muziek, geluid en beeld.

www.amp.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.