Amazfit kiest voor Vertigo 6

Amazfit, onderdeel van techbedrijf Zepp Health, heeft Vertigo 6 na een pitch geselecteerd als pr-bureau voor de Benelux. Met onmiddellijke ingang verzorgt alle promotie van Amazfit, een merk op het gebied van wearables dat wereldwijd opereert.

Vertigo 6 is gekozen vanwege zijn uitgebreide kennis, ervaring en contacten op gebied van tech en innovatie. 

Joy Bouhuys, Sales Director Benelux bij Zepp Health: "Onlangs heeft Vertigo 6 ons geholpen bij het lanceren van Amazfit in de Nederlandse en Belgische markt en we zijn ervan overtuigd dat we samen nog veel kansen kunnen aangrijpen. We zijn blij met deze samenwerking en hopen nog veel meer mensen te kunnen inspireren met onze veelzijdige, stijlvolle smartwatches."

Ferry Brands, Marketing Director bij Vertigo 6: “Uit recent onderzoek blijkt dat het aantal geleverde smartwatches in 2021 is gestegen met 24 procent. Amazfit heeft zich naast gevestigde partijen in de wereldmarkt als serieuze challenger gepresenteerd. Smartwatches zijn er al lang niet meer alleen voor de fanatieke sporters of gebruikers die enkel stappen willen tellen. Amazfit richt zich op een groep gebruikers die inzicht wil krijgen in de eigen gezondheid en prestaties, maar tegelijkertijd ook iets moois om de pols wil.”

De smartwatches zijn nu verkrijgbaar bij diverse Nederlandse retailers, waaronder Coolblue, Bol.com en MediaMarkt. Amazfit heeft wereldwijd al meer dan 100 miljoen verkochte devices op de teller staan sinds 2014.

www.amazfit.com
www.vertigo6.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.