Albert Heijn lanceert label Culii

Albert Heijn komt in de aanloop naar de feestdagen met het label Culii, een lijn met producten die thuis eten bijzonder moet maken.

Culii. Culii is verkrijgbaar in voor-, bij-, hoofd- en nagerechten voor twee personen. Elk gerecht bestaat uit verschillende componenten, waarmee klanten in een handomdraai een extra lekkere maaltijd op tafel kunnen zetten.

De producten van dit label zijn het hele jaar rond beschikbaar met wisselende smaken van het seizoen, zoals voor de komende feestperiode rivierkreeftjescocktail met avocadocrème, bietencarpaccio met geitenkaas en hazelnoot, biefstuk Madeira met paddenstoelen, zalmfilet prosecco met pistachenootjes en zeekraal en meer.

Winkels langer open

Op de drukke dagen voor kerst zijn zo'n 250 winkels open tot middernacht, zodat klanten nog beter verspreid hun boodschappen kunnen doen. Op eerste kerstdag zijn 645 winkels van Albert Heijn open. Op tweede kerstdag zijn dat er 914. Op nieuwjaarsdag zijn opnieuw 645 winkels open.

Iets extra's in de feestmaand is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Naast de reguliere donaties en diverse acties, geeft Albert Heijn in december 17.000 cadeauboxen aan haar maatschappelijke partners - Het Rode Kruis, LINDA.foundation en Voedselbanken Nederland - om zo iets extra's te doen voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

www.ah.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.