Albert Heijn, Jumbo, Van Uffelen en Ziggo genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2020

De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 zijn bekend.

Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van Guido van Nispen deze vier adverteerders genomineerd:

  • Albert Heijn | voorgedragen door Dentsu Aegis
  • Jumbo | voorgedragen door UM
  • Van Uffelen | Voorgedragen door Sublime
  • Ziggo | Voorgedragen door Vertigo 6


Winnaars van afgelopen edities waren onder meer Specsavers, Tele2, ING (twee maal), KPN, Ziggo en Nederlands Filmfestival.

In de komende weken zullen wij case-interviews doen met de genomineerde adverteerders. Deze worden voorgelegd aan de jury, die de winaar bepaalt.

Op woensdag 1 juli worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace.

Vrijdag 17 april is de laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd voor Cross Media Awards 2020.

www.crossmediaawards.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

FCB Amsterdam met Mastercard-campagne om visuele beperkingen voelbaar te maken

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.