Afrojack kiest Media Tornado voor pr

Media Tornado verzorgt per direct de internationale publiciteit rondom de nieuwe single Hero van Afrojack (Nick van de Wall) in samenwerking met David Guetta. Het nummer zal ten gehore gebracht worden tijdens de interval-act van de finale van het Eurovisie Songfestival 2021 op 22 mei in Rotterdam.

Naast het Benelux medialandschap neemt Media Tornado de publiciteit op zich in onder meer Europa, Amerika en Mexico.

Marieke Wijnmaalen, mede-eigenaar van Media Tornado: “We hebben eerder samengewerkt met Team Afrojack voor het verjaardagsfeest No Place Like Home en de zoektocht naar talent met de  Global Remix Battle. Wij zijn erg trots dat we de samenwerking mogen voortzetten op internationaal niveau met de single release van Hero. We werken niet alleen aan meer exposure voor de nieuwe single, maar ook aan Afrojack’s interval-act tijdens Eurovisie Songfestival.”

Onder de naam Music Binds Us verzorgt Afrojack samen met Nederlandse toptalenten Glennis Grace en Wulf, begeleid door een jong klassiek orkest, de interval-act. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een dj die act verzorgt. Het Eurovisie Songfestival wordt jaarlijks door meer dan 200 miljoen mensen in 41 landen bekeken.

www.mediatornado.nl
www.afrojack.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.