Adriaan Mol en Sebastian Monteban investeren in schoenenmerk ETQ

Na Adriaan Mol sluit ook Sebastian Monteban zich aan bij het team van schoenenmerk ETQ. Deze stap gaat gepaard met een miljoeneninvestering.

Beide ondernemers hebben hun strepen in fintech en e-commerce verdiend en zijn dus een bijzondere combinatie met de handgemaakte schoenen. Adriaan Mol, ervaren serie-ondernemer, richtte al op piepjonge leeftijd payment service provider Mollie op, gevolgd door Messagebird. Mol zet met zijn bedrijven telkens de aanval in op de gevestigde orde. Met succes. Ook Sebastian Monteban heeft veel successen op zijn naam staan, onlangs nog verkocht hij zijn snelgroeiende e-juwelier imperium Brandfield. Dit is voor hem een logische stap.

Met de investering kan het merk ETQ haar productinnovatie versnellen en haar vleugels uitslaan naar landen als de UK, Duitsland en Frankrijk, ook zullen zij de focus op de thuismarkt intensiveren. Patrick van der Woude, oprichter van ETQ: “Hierdoor kan ik mij volledig concentreren op mijn levenswerk: de essentiële schoen perfectioneren.”

www.etq-amsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.