Ace neemt data & growth agency Off the Record over

Data & growth agency Off The Record is overgenomen door Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growth marketing toe aan haar dienstverlening. Bas Prass en Dusty van Steekelenburg blijven werkzaam bij Off the Record onder het eigenaarschap van Ace.

Rogier IJzermans,
CEO van Ace: “We hebben met Ace de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van onze merk dienstverlening. Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke stap naar een meer performance based werkwijze. Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- & growth marketing in Nederland en een van de weinige bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken. Ik ben erg blij met het talentvolle team dat we met Off The Record toevoegen aan Ace.”

Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record: “Mijn doel met Off The Record is altijd geweest om data- & growth marketing op de kaart te zetten. We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en productinnovatie. Zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met topprofessionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer om ons heen. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied. Ik ben supertrots.”

www.weareofftherecord.com
www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.