ACE lanceert AI Studio

ACE lanceert een eigen AI Studio om organisaties te helpen met de inzet van Artificial Intelligence.Het netwerk van creatieve en technische bureaus heeft het afgelopen jaar veel geïnvesteerd in de ontwikkelingen rondom AI. Dit resulteerde eerder al in het prijswinnende Missjourney.ai, een samenwerking met TEDxAmsterdam Women. Met de lancering van de nieuwe studio zet ACE strategisch in op AI, omdat deze technologische revolutie het merk- en marketingvak voor altijd zal veranderen.

Rogier IJzermans, CEO van ACE: “Er kloppen steeds meer klanten bij ons aan, omdat ze hulp zoeken op dit nieuwe domein. ACE is actief over de assen: Culture & Tech, en AI zit precies op dit snijvlak. Met de lancering van onze AI Studio geven we gehoor aan de groeiende vraag uit de markt en zorgen we ervoor dat onze klanten voorop blijven lopen. Zo hebben we binnen de studio Team Red opgezet, dat bestaande projecten bij klanten challenged met AI-oplossingen. Op deze manier wordt de toegevoegde waarde van AI snel tastbaar.”

Sjors van Hoof, Head of ACE AI Studio: “Organisaties die nu slim inspelen op de verandering zullen een flinke voorsprong hebben. Binnen ACE hebben we een veilige en schaalbare infrastructuur ontwikkeld voor merken, waardoor ze de kracht van AI optimaal kunnen inzetten.”

www.thisisace.nl

Lees ook:

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:59
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis

03-06-2025 | 17:02:30
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.

L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde

27-05-2025 | 13:52:00
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.