ZIGT aan de slag voor productlijn Wilhelmina Pepermunt

Fortuin, bekend van Wilhelmina Pepermunt, heeft voor media- en performance bureau ZIGT gekozen. De samenwerking is half juli 2021 van start gegaan met een influencercampagne, waarbij de vegan producten centraal staan. Hierin worden naast de bekende (vegan) Wilhelmina-pepermunt, ook de Wilhelmina Zwart/Wit en Wilhelmina suikervrije pepermunt onder de aandacht gebracht.

Simone Hagoort, productmanager bij Fortuin: “We kijken erg uit naar de samenwerking met ZIGT, omdat ze ons goed adviseren en helpen om de consument te bereiken. De influencercampagne is een mooie eerste stap voor Wilhelmina om mee te gaan met de tijd en de begeleiding van ZIGT is daarin erg prettig.”

Wilhelmina Pepermunt werd in 1892 ontwikkeld door de firma Fortuin ter gelegenheid van het 50-jarige bestaan van het bedrijf en als hommage aan de toen 12-jarige koningin Wilhelmina. 

www.wilhelminapepermunt.nl
www.fortuin.com
www.zigt.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.