Marketing Report
Vrouwenbureau Calamity Jane haalt Bruut Bier binnen

Vrouwenbureau Calamity Jane haalt Bruut Bier binnen

Calamity Jane, het reclamebureau dat zich hard maakt voor een andere rol van vrouwen in advertising, voegt Bruut Bier toe aan haar klantenbestand. Voor Calamity Jane, dat zich zegt specialiseert in unstereotyping, een kans om onstereotiep werk te maken.

Sander van Engelen, brouwer van Bruut Bier: "Van Bruut mag het allemaal wel wat meer brutaal, origineel en tegendraads. Als biermerk willen we ver wegblijven bij stereotiepe – vaak op mannen gerichte – bierreclame. Calamity Jane gaat voor ons die vertaalslag maken en onze Tripel Gajes op taboedoorbrekende wijze in de kijker spelen. Want liefde voor bier is universeel. En Bruut is voor iedereen."

Geerke Catshoek en Kiona de Vries, beiden oprichters en Creative Director van Calamity Jane: “We wilden heel graag een biermerk als klant. Want we zijn dan wel een bureau dat bestaat uit vrouwelijke creatives, we maken niet alleen werk voor vrouwen. We willen niet bekend staan als die lippenstift en maandverband-tent. Dus Bruut is een perfecte klant voor ons."

Het craftbier van Bruut is te koop bij geselecteerde filialen van Jumbo en Coop en ligt sinds deze herfst bij Albert Heijn.

www.bruutbier.nl
www.calamityjane.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief