Vervolg merkcampagne Lexa begonnen: Start Something Real

Vervolg merkcampagne Lexa begonnen: Start Something Real

28-12-2020 11:42:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1535 | Tags:

Op Tweede Kerstdag gaf Lexa het startsein voor het vervolg van de Start Something Real-campagne. In deze nieuwe campagne staat het begin van de relatie centraal: van de eerste chat op de app tot de eerste echte date. Verhalen die Lexa viert en laat zien.

Om het begin van de reis die singles samen beleven, over te brengen, is Lexa een samenwerking aangegaan met Marcel Agency. Er wordt op een creatieve manier gebruikgemaakt van een split screen. De commercial toont twee afzonderlijke personen, elk in hun eigen wereld en dagelijks leven, die door middel van specifieke kleurenpaletten bij elkaar worden gebracht. We zien de singles genieten van hun eerste momenten samen.

Jérôme Riviere, Vice President Brand & Consumer Meetic Group: “Deze campagne, die de inzet van singles op Lexa viert, is nog belangrijker in een jaar waarin de behoefte aan verbondenheid en liefde essentieel is geweest. Meer dan acht miljoen koppels zijn gevormd op Meetic, het moederbedrijf van Lexa, en we willen mensen eraan herinneren dat elk echt liefdesverhaal start met twee oprechte singles die een eerste stap zetten.”

De campagne wordt uitgerold in acht landen, waaronder ook Nederland. Onder de campagne vallen:

  • een 60 seconden film - een ware ode aan singles om hen eraan te doen herinneren dat elk verhaal  bij hen begint;
  • drie 20 seconden films - waarbij we telkens het begin van de eerste ontmoetingen zien;
  • vier 10 seconden films - waarbij er wordt gefocust op de features die Lexa aanbiedt.

 

Sinds 26 december wordt de 360-campagne naast in Nederland, ook uitgezonden in België, Frankrijk, het VK, Italië, Spanje, Zweden en Noorwegen op tv, radio, sociaal en digitaal.

www.lexa.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.