Veilige opslag van data: Quadia volledig ISO 27001-gecertificeerd

Quadia, specialist in online video, is volledig ISO 27001-gecertificeerd. Dit wil zeggen dat alle systemen en processen  binnen Quadia zijn getest en goedgekeurd op alle aspecten van digitale veiligheid.

Onafhankelijke auditor

ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm van informatiebeveiliging die steeds meer de standaard wordt, ook in de (online) mediabranche.

Het certificaat garandeert klanten dat een bedrijf vertrouwelijk met informatie omgaat, deze op de juiste manier beveiligt en integer verwerkt. Tegelijkertijd moeten bedrijven zorgen dat geautoriseerde gebruikers direct toegang hebben tot relevante informatie als dat nodig is, en niet bevoegde mensen nooit bij zulke bestanden kunnen komen.

Quadia is onderdeel van moederbedrijf EMG, dat er bewust voor koos in één keer de hele organisatie te laten certificeren. Onafhankelijke auditor DNV onderzocht of de processen en protocollen volgens de norm zijn ingericht en worden nageleefd. Op die manier wapent Quadia zich tegen elke mogelijke vorm van digitale dreiging en het verlies van (privacy) gevoelige informatie.

Content in goede handen

Onno La Rivière, Software Development Manager bij Quadia: “Het bouwen van veilige software stond bij ons altijd al hoog in het vaandel, simpelweg omdat onze corporate klanten met minder geen genoegen nemen. De ISO 27001-certificering bevestigt nu dat de content van onze klanten op onze Ondemand en Live platforms in goede handen is."

Jeroen van Rossum, Managing Director bij Quadia: “Deze certificering geeft onze klanten een veiligheidsgarantie. Niet alleen onze hardware en software zijn veilig. Dit certificaat laat ook zien dat de hele organisatie op de juiste manier met informatie omgaat. We hebben de laatste jaren security awareness hoog op de agenda gezet binnen onze organisatie. Veiligheid is onze tweede natuur geworden.”

Beeld: Quadia

www.quadia.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.