
Unibet Sponsort Nederlands amateurvoetbal
Unibet, onderdeel van het Zweedse Kindred Group en aanbieder van online sportweddenschappen, lanceert een campagne rondom het amateurvoetbal in Nederland. Met Unibet. Jouw Teamsponsor gaat Unibet Nederlandse amateurverenigingen helpen bij hun professionaliteit en uitstraling.
Unibet laat met deze campagne haar passie zien voor de amateursport en met name voetbal. De liefde voor het spelletje gaat verder dan de clubs waar betaald voetbal wordt gespeeld. Want amateurverenigingen vormen overal in Nederland het hart van het voetbal.
Maar zelfs in een verenigingsland als Nederland is het geen uitzondering dat een elftal in een bij elkaar gezochte verzameling van clubkleding speelt. Verschillende merken, maten en opdruk. Met geluk speelt iedereen in dezelfde kleur. En als een set compleet is en blijft, is deze vaak toe aan vernieuwing. Met Unibet. Jouw Teamsponsor steekt Unibet 50 amateurteams in het nieuw.
De komende jaren heeft Unibet de ambitie om deze campagne groter te maken en in de toekomst ook uit te rollen naar andere teamsporten. Op deze manier laat Unibet haar betrokkenheid en inzet zien bij amateursport in Nederland.
De campagne is ontwikkeld door Triple Double sportmarketing in samenwerking met Voetbalshop.nl en filmproductiebedrijf Blickfänger.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma
Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO
Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken
Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert