T-Mobile met campagne Unlimited Lieve Woordjes

T-Mobile met campagne Unlimited Lieve Woordjes

11-02-2021 13:26:00 | Door: David de Jong | hits: 932 | Tags:

T-Mobile roept Nederlanders op om Unlimited Lieve Woordjes met elkaar te delen in verband met Valentijnsdag. Via de website van T-Mobile kan iedereen een gepersonaliseerd gedicht versturen, ingesproken door Jan van Veen, bekend van Candlelight.

Deze online campagne is ontwikkeld door creatief contentbureau qontent matters. De campagne wordt onder de aandacht gebracht bij alle klanten van T-Mobile via een persoonlijke mail mét een persoonlijk gedicht. Daarnaast wordt de campagne via Facebook aangejaagd, waarmee wordt opgeroepen om gezamenlijk een Unlimited kettinggedicht te creëren in vijf dagen tijd. Iedereen kan twee zinnen aandragen, waarna Mister Candlelight het kettinggedicht zal voordragen via Facebook.

Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij T-Mobile: “In deze donkere dagen willen we vooral bij onze, maar daarnaast ook bij alle mensen een glimlach op het gezicht toveren. Juist nu verdient iedereen persoonlijke aandacht. Met deze campagne willen we Unlimited Lieve Woordjes verspreiden naar iedereen. Wie kan dat beter voor je doen dan Mister Candlelight himself, Jan van Veen? Zijn iconische stem brengt je een persoonlijk bericht in de vorm van een prachtig gedicht. Zo zorgen we voor wat extra warmte tijdens deze koude dagen.”

Danijel Dercksen, Creative Director bij Qontent Matters: “Sociaal contact is nu belangrijker dan ooit. Jammer genoeg kunnen we elkaar nog even niet knuffelen. Met deze campagne willen we op een extra relevant moment om een hart onder de riem steken. Bij jong en oud. Onze cultheld Mister Candlelight Jan van Veen spreekt dan ook moeiteloos iedereen warme woordjes toe.”

Credits:
T-Mobile Netherlands: Leo Hensen, Director Consumer Marketing & Communications | Lotte Drost, Communication Manager Base | Mandy Pijls-Klemann, Proposition Marketing Manager | Renee Schuurmans, Marketing Manager | Qontent Matters: Danijel Dercksen, Creative Director | Nienke Overhaus, Project Manager | Sascha Walstra, Concept copy | Renee Bainczyk, Concept art | Wout Arets, Concept copy | Ronald Vermeijs, UX Design | Jelle de Boer, Visual Designer | Mark van Woerden, Animatie | Joris van Willigen, Development

www.t-mobile.nl
www.qontentmatters.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.