Swiss Sense kiest LEWIS voor pr en influencermarketing

LEWIS Amsterdam is gestart met pr-activiteiten en influencermarketing voor het Nederlandse merk Swiss Sense. Het bedrijf in slaapproducten werkt al twee jaar met LEWIS in België en start nu ook met het bureau in Nederland.

Swiss Sense wil meer zichtbaarheid creëren voor het merk, de boodschap en de producten. LEWIS ondersteunt dan ook zowel op het vlak van marketing- en productpr als op het vlak van influencermarketing.

Halverwege 2020 werkte LEWIS al op projectbasis voor Swiss Sense en produceerde onder meer al een campagne voor Swiss Sense in de Benelux en Duitsland: Goed slapen is het mooiste geschenk. Deze campagne bestond onder andere uit een videoserie, influencersamenwerkingen en media-pitches. Swiss Sense breidt de samenwerking met LEWIS nu uit naar een structurele samenwerking.

Renée Rijken, PR lead Nederland bij Swiss Sense: “We hadden een kickstart met elkaar onder meer dankzij de samenwerking rondom de eindejaarscampagne. Daaraan geven we nu graag een vervolg. LEWIS heeft een bewezen trackrecord en een sterk netwerk in media en influencers. We kijken er dan ook naar uit om samen mooie resultaten te realiseren.”

Merel Dudok van Heel, Head of Consumer Division LEWIS Nederland: “Ons team is heel trots om zich te verbinden aan een merk als Swiss Sense. We mochten met de allesomvattende campagne in december al proeven hoe het is om te werken voor deze slaapspecialist. Dat smaakte naar meer. Nederland gaat het komende jaar nog veel meer mooie campagnes voorbij zien komen van Swiss Sense.”

www.swisssense.nl
www.teamlewis.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.