Marketing Report
Specsavers begint campagne Open voor Zorg

Specsavers begint campagne Open voor Zorg

Specsavers is de campagne Open voor Zorg gestart. Met deze campagne wil Specsavers consumenten informeren over de mogelijkheden die de winkelketen biedt tijdens de coronaperiode. Als onderdeel introduceert het bedrijf Zorg op Afstand. Met deze nieuwe service kunnen consumenten, ongeacht of ze reeds klant zijn, met een urgente vraag over hun zicht of gehoor een online videoconsult aanvragen bij een optometrist of audicien van Specsavers. De campagne is vanaf te zien op televisie, social media en online.

Remko Berkel, algemeen directeur Specsavers Nederland: "Momenteel bevinden we ons in een ongewone situatie waarin het voor veel mensen niet mogelijk of wenselijk is om onze winkels te bezoeken. Om toch aan zoveel mogelijk mensen oog- en hoorzorg te kunnen bieden, of je nu klant bent bij ons of niet, hebben we besloten om Zorg op Afstand te introduceren. Juist in deze tijden willen we bereikbaar zijn en verbinding zoeken met mensen die onze hulp nodig hebben. We laten met deze service ook zien dat we als familiebedrijf snel kunnen reageren op onverwachte ontwikkelingen en daar ben ik stiekem best trots op."

Specsavers is van plan om ook na de coronaperiode Zorg op Afstand aan te blijven bieden. De service is intussen ook uitgerold in onder andere Denemarken, Noorwegen, Zweden en Ierland.


www.specsavers.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief