SEO en Content Marketing activiteiten NS International naar Mindshare.Greenhouse

Per 1 mei 2021 voert Mindshare.Greenhouse alle SEO en Content Marketing activiteiten van NS International (NSI) uit.

Na een pitchtraject specifiek gericht op SEO en Content Marketing, is NS International ervan overtuigd dat Mindshare.Greenhouse de juiste expertise in huis heeft om de integratie van SEO en Content in de totale communicatiemix op te zetten en om daarmee de lange termijn strategie -en doelstellingen van NS International te realiseren.

Eerder won Mindshare.Greenhouse het media-account van NS, waar zij ook al verantwoordelijk zijn voor de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland.

De komende periode zal in het teken staan van het opzetten van een integrale search aanpak voor NS International, waarin begeleiding, kennisdeling en het zorgdragen voor actuele dashboards en rapportages een belangrijk onderdeel zijn van de samenwerking.

Pim Douw, Online Marketeer bij NS International: “We zijn erg blij met de uitbreiding van de samenwerking met Mindshare.Greenhouse. Er ligt een forse doelstelling en we zijn overtuigd dat we samen met Mindshare.Greenhouse deze uitdaging tot een succes gaan maken en kijken uit naar de samenwerking.”

Ellen van Meerendonk, Client Business Lead, Mindshare.Greenhouse Nederland: “We zijn ontzettend trots dat NS International weer voor Mindshare.Greenhouse heeft gekozen. De uitbereiding van dit partnership met de consultancy van onze SEO en Content Marketing adviseurs bewijst dat de geïntegreerde communicatiestrategie die wij aanbieden, naadloos aansluit op de complexe vraagstukken van onze partners.”

www.nsinternational.nl
www.mindshareworld.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.