Marketing Report
Runner’s World en NN lanceren campagne Wij lopen door

Runner’s World en NN lanceren campagne Wij lopen door

Runner’s World en Nationale-Nederlanden lanceren samen de campagne Wij lopen door. De kick-off is met een speciale video die te zien is op alle kanalen van Runner’s World.

In de campagne staat de liefde voor lopen centraal. De boodschap is: blijf bewegen, blijf gezond. Ondanks de coronapandemie kan iedereen nog hardlopen. De samenwerking tussen Runner’s World en Nationale-Nederlanden wordt in 2021 geïntensiveerd met deze nieuwe campagne.

Lopers worden ook gevraagd hun loopverhaal te delen. De inspirerendste lopers worden geportretteerd door Runner’s World. Ook wordt samen met Nationale-Nederlanden een covercontest georganiseerd. Een aantal lopers komt op de cover van het hardloopblad. Aan het einde van 2021 wordt bovendien de verkiezing Loper van het Jaar gehouden.

Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens coronaperiode waarin grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden. De gezamenlijke campagne met Runner’s World sluit daar op aan.

www.runnersworld.com
www.hearst.nl
www.nn.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief