Marketing Report
Royal FloraHolland kiest voor Marvia in herpositionering

Royal FloraHolland kiest voor Marvia in herpositionering

Royal FloraHolland heeft de brand portal van Marvia ingezet om haar vernieuwde huisstijl wereldwijd uit te rollen en te waarborgen. Het is belangrijk dat ‘s werelds grootste bloemen- en plantenveiling als coöperatie en merk steeds herkenbaar en goed zichtbaar is voor de buitenwereld. In Marvia heeft Royal FloraHolland de juiste partner gevonden om dit proces te bewaken.

Royal FloraHolland transformeert op dit moment van 'fysieke veiling' naar een dynamisch B2B handelsplatform met digitale, logistieke en financiële diensten voor de sierteelt. Allemaal vanuit de belofte Growing opportunities together: het verbinden van spelers in de sierteelt en het creëren van kansen voor duurzame groei en succes op de wereldwijde markt.

Sabrina Deij, Senior Adviseur Corporate Communicatie: “We willen dat het bij iedereen snel duidelijk is waar we voor staan. Om ervoor te zorgen dat dit op een consistente en juiste manier gedaan wordt, is er nu de Royal FloraHolland brand portal van Marvia. Deze bestaat uit een Digitale Huisstijlgids en Digital Asset Management systeem: één plek waar medewerkers van Royal FloraHolland en leveranciers zoals designers en communicatiebureaus, alles over de huisstijl en richtlijnen kunnen vinden en toegang hebben tot alle Royal FloraHolland beeldmaterialen.”

Lees ook:

[Nederlands MediaNetwerk TV] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten

www.royalfloraholland.com
www.getmarvia.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.