René Zeedijk over persoonlijke OOH-targeting, Effies, CMO-onderzoek en meer

René Zeedijk over persoonlijke OOH-targeting, Effies, CMO-onderzoek en meer

19-11-2020 14:26:32 | Door: Saskia van Weert | hits: 397 | Tags:

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 17 november vertelde hij over onder meer outdoor advertising.

“Bij outdoor zijn er zware klappen gevallen in de eerste lockdown, tot wel 80 of 90 procent minder. Ik ben wat gaan rondvragen en inmiddels gaat het heel goed overal en zitten een hoop partijen alweer op hun originele target zitten voor dit kwartaal. Het gaat nu heel goed in de media. Er zijn ook nieuwe ontwikkelingen bij outdoor. Exterion begint met audience targeting, waarbij ze kijken naar oververtegenwoordiging van bepaalde doelgroepen in bepaalde gebieden, zoals huishoudens met kinderen of studenten. Ze kunnen er realtime data bij gebruiken, zoals pintransacties.”

René vertelt ook over een interessante ontwikkeling rondom adverteren op basis van kenteken, de Effies en het CMO-onderzoek dat recent is gehouden.Luister het volledige interview hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie