Prescan kiest LEWIS als bureau voor pr-, content en socialmedia-activiteiten

Prescan kiest LEWIS als bureau voor pr-, content en socialmedia-activiteiten

04-02-2020 13:21:00 | Door: David de Jong | hits: 233 | Tags:

Prescan heeft LEWIS aangesteld als bureau voor pr-, content en socialmediaactiviteiten. Het bedrijf is onder meer bekend van de Total Body Scan. Prescan heeft de ambitie om de autoriteitspositie te versterken en de Nederlandse consument bekender te maken met de voordelen van preventief medisch onderzoek.
 
LEWIS start een geïntegreerde campagne die pr-, content- en socialmediaactiviteiten bevat om meer naamsbekendheid te genereren voor Prescan. Hierbij staan inzicht in persoonlijke gezondheid en het delen van gebruikerservaringen centraal, gecombineerd met een proactieve benadering richting de media.
 
Vera Kops, vice-president van LEWIS Nederland: "Prescan is ontstaan uit liefde voor het leven en inmiddels zijn zij een gevestigde naam geworden voor het doen van preventief medisch onderzoek. We zijn dan ook erg trots op deze nieuwe samenwerking, vooral omdat de campagne een geïntegreerd karakter heeft, waardoor we onze expertise op meerdere vlakken kunnen inzetten."
 
Annemiek Barendrecht, Marketing Director bij Prescan: "Vanuit ons gedachtegoed uit liefde voor het leven willen we graag inspireren tot een gezonde leefstijl en de mogelijkheid tot innovatieve health checks. Los van het enthousiasme en de expertise van LEWIS, kwamen zij met een strategie die volledig aansluit bij onze toekomstvisie. Daardoor zijn we ervan overtuigd dat we met deze samenwerking consumenten en bedrijven via verschillende kanalen kunnen inspireren en activeren om bezig te gaan met hun gezondheid. We verwachten snel resultaat te behalen om ons marktleiderschap nationaal en internationaal verder uit te bouwen."

www.prescan.nl
www.teamlewis.com

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.