[Podcast] Christine Voorma over Edet en toiletpapier

[Podcast] Christine Voorma over Edet en toiletpapier

20-12-2019 12:03:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1290 | Tags:

Christine Voorma is marketingmanager van Essity en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Edet in Benelux en Vochtig toiletpapier in Regio Centraal (Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland).

Voorma: "Wij hebben een hart als logo en comfort is een van de belangrijkste kernwaarden voor het merk Edet. Je probeert ook vanuit dat hart - dat ook vertrouwen moet geven - voor kwaliteit te staan. Kwaliteit is ook een van onze belangrijkste kernwaarden, maar ook en superieur zijn en soms ook verrassend door te spelen met een verrassende geur of promotie."

Luister de podcast hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie