Wavemaker ontwikkelt campagne Tag de Vlek voor Persil

Wavemaker ontwikkelt campagne Tag de Vlek voor Persil

17-04-2020 10:01:00 | Door: Pie Kamau | hits: 3143 | Tags:

Wavemaker heeft de campagne Tag de Vlek ontwikkeld voor Persil. Het wasmiddelmerk wil middels de campagne in kaart brengen welk type vlekken mensen tegenkomen in hun textiel.

Verschillende Influencers, onder wie Carolien Spoor, Florine Duif en Kim Kötter, zullen hun volgers op Instagram oproepen om foto’s te plaatsen van de vlekken die zij tegenkomen in hun dagelijks leven. Wanneer mensen het Persil Instagram-account @tagdevlek taggen in hun foto van een vlek, maken ze kans op een jaar lang Persil Discs.

Agnita Verwoerd, Brand Manager Persil & Fleuril: “Hoe beter wij weten welke vlekken dagelijks worden gemaakt in de huishoudens van ons land, des te beter kunnen we mensen helpen deze vlekken ook weer te verwijderen. Vandaar: Tag de Vlek. Op ons Instagram account @tagdevlek zullen we wastips geven voor de vlekken die met ons gedeeld worden.”

Richard Hol, Creative Director Wavemaker: “Instagram is gemaakt voor dit soort leuke momenten en met deze campagne willen we mensen aanmoedigen ze te delen. Door ze bovendien te koppelen aan relevante wastips zorgen we ervoor dat mensen bij dit soort ongelukjes gewoon kunnen blijven lachen.”

Credits:

Henkel

Head of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar | Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita VerwoerdHead of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar | Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita Verwoerd

Wavemaker

Content Director: Ashton de Ruiter | Senior Influencer Marketing Manager: Roy Boere | Social Media Manager: Hannah Lotz | Creative Director: Richard Hol | Copywriter: Willem Droog | Art Directors: Joshua Hoogeboom, Tim Boom

wavemakerglobal.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.