Marketing Report
Pernod Ricard kiest Havas Media

Pernod Ricard kiest Havas Media

Pernod Ricard heeft Havas Media gekozen voor de mediaplanning, strartegie en inkoop in België en Nederland. Het bureau zal worden ingezet om meaningful connections met de diverse doelgroepen op te bouwen.

Francesco Ottaviano, Marketing Director van Pernod Ricard Benelux:  “Als bedrijf zitten we op een spannende reis naar de digitale transformatie. We zijn enthousiast om Havas Media aan boord te hebben als bureau zullen zij datagedreven insights leveren en ons helpen met onze verschillende merken te groeien. Wij bewegen naar een sterkere consumenten gedreven mindset en groeien naar een creatieve cultuur. We vertrouwen er op dat Havas Media in staat zal bij te dragen met hun creartiviteit, strategisch denken en energie voor al onze  marketinginitiatieven. Daarmee helpoen ze ons om het beste te zijn voor onze consumenten. WE kijken er naar uit om met hun samen te werken.”

Het portfolio van het in 1975 met elkaar gefuseerde Ricard en Pernod kent vele bekende merken zoals Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, de champagnes Mumm and Perrier-Jouët en wijnen als Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo en Kenwood.

Thijs Muller, CEO van Havas Media Nederland:“Het sociaal gedreven Pernod Ricard heeft geweldige merken met grote menselijke kracht. Die dienen vrij precies in de leefwereld terecht te komen van haar publiek, met merkbelevenissen die betekenisvol zijn en kloppen in de mediastrategie. We zijn daarom erg trots dat Pernod Ricard dat vertrouwen in ons heeft uitgesproken.”  

www.havasmediagroup.com
www.pernod-ricard.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief