Marketing Report
[Onderzoek] Nederland verbouwt in tijden van corona

[Onderzoek] Nederland verbouwt in tijden van corona

Nederlanders zijn flink meer aandacht gaan besteden aan hun eigen huis en hebben het afgelopen jaar allerlei grote en kleine klussen aangepakt. DPG Media liet onderzoek doen naar het klusgedrag in coronatijd.

Het onderzoek is uitgevoerd door Panel Inzicht in december 2020, evenals een jaar ervoor. Op dit moment geeft 75 procent van de mensen met een koopwoning aan bezig te zijn met een (kleine) verbouwing. De interesse in informatie over dit onderwerp is het afgelopen jaar dan ook gegroeid: 57 procent geeft aan interesse te hebben in (ver)bouwcontent, terwijl dit in 2019 nog 47 procent was. 

Benieuwd naar de resultaten? 
Bekijk hier de infographic met resultaten uit het onderzoek   

Van insights naar solutions
Op de site van DPG media is meer inspiratie te vinden rondom de home deco branche, maar ook oplossingen die het bedrijf biedt om een (commerciële) boodschap aan een gekozen doelgroep over te brengen.   

www.dpgmedia.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief