Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Blokker
Blokker lanceert een huishoudcampagne, waaruit moet blijken dat Blokker een antwoord heeft op elke huishoudvraag.
Ogilvy Amsterdam kwam met een simpel en effectief tv-concept om te laten zien wie Blokker is, door tien dagen lang het dagelijks leven te filmen, thuis bij echte huishoudens. In Danielle Guirguis van Smarthouse films werd een gelijkgestemde partner gevonden.
Guirguis: "Ik wilde dit project graag op een andere manier doen, en ben met een minicrew, zonder creatie, op pad gegaan. Dat ik het vertrouwen van Blokker en Ogilvy kreeg om het op deze manier te doen heeft alles aan het eindresultaat bijgedragen."
Edgar Molenaars, CEO van Ogilvy Amsterdam: "Blokker verbindt zich op een sympathieke en authentieke wijze aan het Nederland van nu. Ze draagt met trots uit waarvoor en voor wie ze al sinds 1896 op aarde is. De simpele werkwijze met Smarthouse is helemaal van nu en maakt net zo trots als het eindresultaat van de film zelf."
Credits:
Bureau: Ogilvy Amsterdam | Strategie: Daan Remarque | Concept: Bert Kerkhof en Ivar van den Hove | Uitwerking: Martijn van Marle, Peter van Rij | Agency producer: Swantje Hoppe | Account: Laura Snapper | Klant: Eva Vermeulen, Bas Verheijen | Productie/realisatie: Smarthouse Films, Danielle Guirguis & Anouk Scheffens | Regisseur: Roel Boorsma | Muziek: Massive Music | Postproductie: Captcha
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief Volg Marketing Report op Twitter Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn Vacatures in media- en marketingcommunicatie