N=5 breidt uit

N=5 breidt uit

11-01-2022 10:05:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1570 | Tags:

N=5 heeft afgelopen tijd  veel nieuwe accounts  mogen verwelkomen, onder meer van Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en de KVK. Het bureau heeft daarom in verschillende disciplines mensen aangetrokken om het team te versterken.

Het gaat om Pieter Perry en Alex Herwig (komend van sunshine en sausages en 180) gestart als team. Ook zijn Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart binnen het N=Content-team.

Thijs Bontje, Creative Partner: “Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.”

Binnen het accountteam is Joost van der Pol (ex Alfred) gestart. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Zij zal invulling geven aan de marktstrategieën van de nieuwe klanten.

www.nis5.nl







Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.