Marketing Report
Nieuwe Managing Director bij 3sixtyfive: Karianne van Biezen

Nieuwe Managing Director bij 3sixtyfive: Karianne van Biezen

 

Per 1 november 2019 is Karianne van Biezen als Managing Director gestart bij influencer marketing agency 3sixtyfive. In haar rol als Managing Director zal zij samen met oprichter John Meulemans het bureau verder uitbouwen.

Karianne van Biezen was als ondernemer al meer dan 10 jaar actief met Bananas. Een experiential marketing agency gespecialiseerd in sampling voor opdrachtgevers als The Coca-Cola Company, Unilever, Procter and Gamble, Beiersdorf en Perfetti van Melle. Na meer dan 10 jaar verkocht zij Bananas, toen uitgegroeid tot een innovatieve speler in de markt met 50 man vast personeel en 1.000 oproepkrachten.

Tevens is van Karianne van Biezen mede-oprichter van voetbaltijdschriften Ajax magazine 1900 en 90 Minutes. 

Karianne van Biezen: "Ik kijk er erg naar uit om 3sixtyfive naar een volgende fase te brengen samen met oprichter John Meulemans, die ik al ruim 15 jaar ken. Influencer marketing wordt inmiddels een volwassen marketing kanaal: doelgroepen zijn via influencers goed en meetbaar te bereiken, ook in combinatie met ander online en offline marketing kanalen. Hier komt mijn achtergrond in offline marketing goed van pas."

John Meulemans, Founder & Strategy Director 3sixtyfive: "Met de komst van Karianne breekt voor 3sixtyfive een nieuw tijdperk aan waarbij ik nog verder kan focussen op het uitbouwen van onze leiderschapspositie in de influencer markt."

www.3sixtyfive.co

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.