[Nederlands MediaNetwerk TV] Niels Verhoeven over SocialReblz en verhalen vertellen op sociale media
Niels Verhoeven is oprichter en creatief directeur van SocialReblz. Zijn bedrijf vertegenwoordigt creators en helpt hen bij hun socialmediakanalen en hun carrièrepad.
Niels Verhoeven: “Onze talenten zijn niet per se jong. Het kunnen ook mensen zijn uit de tv-wereld die de overstap naar social hebben gemaakt. We helpen ze op basis van drie pijlers. Als eerste kennis, we kennen het platform en doen het al tien jaar en weten wat de ontwikkelingen zijn. Daarna kijken we naar hoe we creatief kunnen samenwerken met merken. En we ondersteunen bij het maken van waardevolle content...”
Kijk dit interview hier:
www.socialreblz.com
www.quadia.com
Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm
TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert
