[Nederlands MediaNetwerk TV] Mike Hendrixen over Vertigo 6, werken in Arnhem, events en experimenteren met platforms

Mike Hendrixen is oprichter en mede-eigenaar van marketing- en communicatiebureau Vertigo 6. Het bedrijf specialiseert zich in jongerenmarketing.

Mike Hendrixen: “Wij zijn ervan overtuigd dat als je pr goed wilt doen, het een geïntegreerd onderdeel moet zijn van je totale marketing- en communicatie-aanpak. We zien nog veel bedrijven waar pr een apart eiland is in de mediamix, maar juist in deze tijden denken wij dat pr een vast onderdeel moet zijn van je marketingstrategie.”

Hij vertelt onder meer over het voordeel van het werken vanuit Arnhem, experimenten met Reddit, Twitch en TikTok.

Kijk dit interview hier:

www.vertigo6.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.