[Nederlands MediaNetwerk TV] Louise Doorn over HelloMaas

[Nederlands MediaNetwerk TV] Louise Doorn over HelloMaas

16-05-2019 09:27:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1456 | Tags:

Louise Maas is oprichter en CEO van de startup HelloMaas, dat staat voor Marketing as a Service. HelloMaas is een platform dat bedrijven in het snel veranderende marketinglandschap helpt een richting te kiezen. Dat gebeurt via de inzet van teams on demand die worden samengesteld uit de aangesloten freelancers, specialisten op hun eigen vakgebied. Ze vertelt over de voordelen van het inzetten van een flexibele schil en de plannen voor het komende jaar.

Wat verandert er dan zo snel in het Nederlandse marketinglandschap? Louise Doorn: "De digitalisering. Er zijn ontzettend veel nieuwe platforms, vooral op de social media, maar daaromheen ook ontzettend veel marketingtechnologietools,die maken dat bedrijven sneller en efficiënter met hun audiences kunnen communiceren. Het is een enorme jungle met meer dan vijftig kanalen in het digitale landschap die je kunt inzetten als merk. Ze veranderen ook heel snel. Voor een bedrijf is het onmogelijk om constant on top of things te zijn. Wij maken die vraag makkelijker door zelf ook technologie en tools te bouwen, om onder meer het planningproces veel makkelijker te maken en vooral ook toegankelijk voor het grote MKB. Die lopen enormn achter met de inzet van digitale marketing."

Kijk dit boeiende video-interview hier:

www.quadia.com
www.hellomaas.com

 

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie