[Nederlands MediaNetwerk TV] Joost Istha over een pas op de plaats maken, kansen zien en jongeren bereiken

[Nederlands MediaNetwerk TV] Joost Istha over een pas op de plaats maken, kansen zien en jongeren bereiken

06-10-2020 10:59:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1249 | Tags:

Joost Istha is ondernemer en oprichter-directeur van mediabureau ZIGT. Bij Nederlands MediaNetwerk TV kijkt hij terug op het begin van de coronacrisis in het voorjaar.

Joost Istha: “Het is logische dat bedrijven, en dat hebben we zelf ook meegemaakt, even stilvallen. Je bent even met je eigen dingen bezig. Dat heeft toch wel zes weken geduurd. Er was een groep die echt even met de interne zaken bezig was, en dat gold voor ons ook. Daarna ga je stappen zetten, denken over wat je gaat communiceren en tegen wie. Er kwamen al snel partijen die zeiden dat er bij hen ook positieve dingen gebeurden. Een goede gelegenheid om door te gaan en door te pakken. Je ziet dan waar je opportunities liggen”

Verder praten presentator Bas Vlugt en Joost Istha onder meer over hoe je als merk jongeren bereikt, de hogere doelen van communicatie en meer. 

Kijk dit interview hier:

  

www.zigt.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.