NU.nl bundelt krachten met Moving Digital

NU.nl bundelt krachten met Moving Digital

05-06-2019 10:47:00 | Door: David de Jong | hits: 1529 | Tags:

NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl propositie NUlokaal adverteren.

NUlokaal adverteren is een self-servicetool van NU.nl waarmee gebruikers gemakkelijk een display-advertentie kunnen aanmaken en deze lokaal kunnen laten uitleveren in de NU.nl-app. Door een gewenste locatie en omringende straal aan te geven, kan de advertentie specifiek getarget worden.

Max Roks, new business consultant bij NU.nl: "Door de krachten van Moving Digital en NU.nl te bundelen, kunnen we het woningaanbod in Nederland naar de beeldschermen van onze appgebruikers brengen. De combinatie van het grote aanbod van Moving Digital en de targetingmogelijkheden van NUlokaal stelt ons in staat om het woningaanbod hyperlokaal te promoten in de NU.nl-app."

Moving Digital, voorheen KijkMijnHuis, is de grootste online marketingpartner in de makelaardij. Moving Digital bedient met haar producten ruim 1900 makelaarskantoren, die gezamenlijk grofweg 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland vertegenwoordigen.

Lex Groenewegen van Moving Digital: "Met onze producten brengen wij consumenten sneller met hun droomwoning in aanraking of met de juiste verkoopmakelaar in contact. Ons doel is om de makelaar te helpen het marketingbudget zo effectief mogelijk te besteden. NU.nl is online georiënteerd met een ongekend bereik: samen kunnen wij makelaars en consumenten met elkaar verbinden op het juiste moment. De energieke en flexibele houding die we bij NU.nl ondervinden is bijzonder voor zo’n groot bedrijf. Het is de perfecte partner voor Moving Digital en haar makelaars."

www.nu.nl
www.moving.digital

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.