MediaMonks en IMA fuseren

MediaMonks en IMA fuseren

12-08-2019 07:23:55 | Door: Saskia van Weert | hits: 428 | Tags:

MediaMonks en IMA gaan samen verder. Topman sir Martin Sorrell van S4 Capital, eigenaar van MediaMonks, maakt dat via LinkedIn bekend.

IMA staat voor Influencer Marketing Agency. Het bureau bestaat sinds 2010 en werd opgericht door de Nederlanders Emilie Tabor, Maddie Raedts en Joost Nauta. Anneke Schogt is er nu Managing Partner.

Sir Martin Sorrell: “Een nieuw tijdperk, een nieuw soort bureau sluit zich aan bij de snel groeiende S4-familie. IMA is een van de toonaangevendste influencermarketingbureaus van de wereld. Een branche die de komende drie jaar verdubbelt in omvang. Ik verwacht dat Emilie, Maddie en Anneke een nieuwe manier van contact leggen tussen merken en doelgroepen meebrengen naar MediaMonks.”

www.s4capital.com
www.mediamonks.com
www.imagency.com

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.