McDonald’s lanceert de Crew over de leukste Crew campagne

Werken bij McDonald’s betekent niet alleen het leren van nieuwe skills maar ook veel fun met collega’s. In een nieuwe campagne laat McDonald’s Crewleden zelf vertellen over de mooie vriendschappen die ontstaan op de werkvloer en hoe medewerkers in deze tijd extra steun aan elkaar hebben.  De Crew van McDonald’s is er namelijk niet alleen voor de gasten. Ze zijn er ook voor elkaar. En in deze lastige tijd, meer dan ooit. De 19.000 medewerkers steunen elkaar, hebben lol met elkaar en stimuleren elkaar.

De Crewleden van diverse restaurantteams krijgen in de nieuwe Crew over de leukste Crew campagne een podium om hun waardering voor elkaar uit te spreken. Driekwart van de McDonald’s Crewleden zou hun baan aanbevelen aan een ander. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat bedrijfsdynamiek één van de belangrijkste speerpunten is om ergens te gaan werken. Twee derde van de werkzoekenden wil alles weten over de bedrijfscultuur, die blijkt een van de belangrijkste criteria bij het zoeken naar een nieuwe baan. Maar hoe kom je iets te weten over de bedrijfscultuur, als je er nog niet werkt? Precies: door de verhalen van de werknemers.

Ineke Jeuster, Director People, McDonald’s Nederland: “Werken bij McDonald’s is leuk voor nu en goed voor later. Ik vind het bijzonder om te zien hoeveel vriendschappen voor het leven er ontstaan in onze restaurants. Zeker in deze coronatijd vinden onze collega’s het heel fijn om hun vrienden veel te kunnen zien. De restaurantvloer is niet alleen een plek waar hard gewerkt wordt, maar ook een plek waar collega’s steun bij elkaar vinden. Daarbij hebben onze collega’s ook nog eens heel veel lol met elkaar en dat zie je terug in de video’s, de fun spat ervan af. Dat maakt dat driekwart van onze collega’s zegt een baan bij McDonald’s aan te raden, daar zijn we heel trots op. Met deze campagne willen we laten zien hoe leuk werken bij McDonald’s is, ook aan toekomstige collega’s die  zeer welkom zijn om onze gasten good times te serveren als we weer volledig open kunnen.”

www.mcdonalds.com/nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.