MassMovement en Greymen&Co gaan samen verder

De digital agencies MassMovement en Greymen&Co hebben besloten per 1 januari 2022 samen verder te gaan. Ze hebben een gezamenlijke huisvesting betrokken in de voormalige Schinkelkerk in Amsterdam. MassMovement noemt zich een vooruitstrevend mediabureau dat sinds 2005 bestaat. Greymen&Co manifesteerde zich sinds 2018 als digital marketing agency en komt voort uit DLVR en Sociafabriek van Mattijn Wijnhout en Jiska Swarte.

Jiska Swarte, managing director van Greymen&Co: “We hebben altijd de ambitie gehad om te groeien, maar daar heb je wel een team van experts voor nodig. Met MassMovement was de klik meteen heel goed, zowel in mentaliteit en manier van werken als de aanvulling van hun media-expertise op onze eigen diensten.”

De naam MassMovement verdwijnt niet. Aadjan de Groot, managing director bij MassMovement: “Integendeel zelfs, met MassMovement onderstrepen we nog meer onze bestaansreden, onze uitgebreide media-expertise. Jiska Swarte: “Met deze stap verzekeren we de opdrachtgevers van beide bureaus van flexibiliteit en onafhankelijkheid, en daarmee effectiviteit en efficiency. En we maken onszelf zo ook een interessante omgeving voor jong talent, want daar is altijd plek voor bij ons bureau."

www.greymen.co
www.massmovement.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.