[Marketing Report | Radio] René Zeedijk (ZIGT) over Fieldlab, Clubhouse en addressable TV

[Marketing Report | Radio] René Zeedijk (ZIGT) over Fieldlab, Clubhouse en addressable TV

17-02-2021 15:14:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2289 | Tags:

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 16 februari 2021 werden onder meer de test-events van Fieldlab Evenementen besproken.



René: "Een maand geleden hoord ik voor het eerst over Clubhouse. Een social audio only app. Interessant, maar nog niet meegenomen in de uitzending van januari want ik had er nog geen toegang toe. En dat gaat nog niet zo makkelijk. Want om in Covid-termen te blijven; de R-waarde van deze app is 2; een lid mag twee nieuwe leden aanbrengen. En toch gaat het hard. Gelanceerd in maart 2020 door een paar grote ondernemers in Silicon Valley. In december waren er 600.000 gebruikers, in januari 2 miljoen en vandaag al 6 miljoen. Je kunt inloggen, aangeven wat jouw interesses zjin, mensen volgen en live inloggen in een bepaalde room en meeluisteren. Maar je kunt ook zelf een bijeenkomst beginnen. Extra bijzonder is dat je alleen live kunt luisteren, er zijn geen podcasts. Hoog fear of missing out gehalte!"

Luister het volledige radio-optreden van René hier:

www.zigt.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 februari 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.