[Marketing Report Radio] Liedewij Hentenaar over radio tijdens de coronacrisis

[Marketing Report Radio] Liedewij Hentenaar over radio tijdens de coronacrisis

31-07-2020 16:18:47 | Door: David de Jong | hits: 266 | Tags:

Lidewij Hentenaar is directeur bij de het Radio Advies Bureau (RAB). Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over de branche, de coronacrisis en de Online Radio Awards.

Lidewij Hentenaar: “De radioreclame zakte totaal in. Totaal bizar. Iedereen heeft in een crisis geleerd, blijf dooradverteren. Maar er waren twee dingen aan de hand. De evenementen gingen niet meer door, dus heel veel inhaak en aanhaakcommercials, die konden niet meer. Maar deze totale stopzetting van radioreclames was dramatisch. Iedereen luistert radio als connectie met de buitenwereld. Wij willen van alles met de adverteerders en kunnen van alles met adverteerders. Gelukkig normaliseert alles zich weer.”

Luister het volledige interview hier:



www.rab.radio

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 juli hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie