[Marketing Report Radio] Geert Frank: Vergeet oude koffie uit de supermarkt, Frank & Fresh Coffee brandt de bonen vers voor je

[Marketing Report Radio] Geert Frank: Vergeet oude koffie uit de supermarkt, Frank & Fresh Coffee brandt de bonen vers voor je

29-04-2021 11:03:46 | Door: Saskia van Weert | hits: 2120 | Tags:

Geert Frank is mede-oprichter van Frank & Fresh Coffee, dat op 1 april van start ging. Hij heeft een rijk verleden als marketeer bij allerlei bedrijven in de foodsector biedt nu via internet vers gebrande koffie aan.

Geert Frank: “Met twee compagnons hebben we Frank & Fresh Coffee opgericht. Er is namelijk iets wat wij met zijn allen niet weten en dat heb ik ontdekt toen ik bij FrieslandCampina werkte. Koffie is vier weken na het branden het lekkerst. Het is dan 20 procent van de smaak kwijt. Als je bedenkt dat de koffie in de supermarkt daar al minimaal twee maanden ligt, dan drinken we met zijn allen oude koffie. Dat is niet lekker.”

“In de coronaperiode zien we een versnelling. Wie thuis werkt, wil ook daar lekkere koffie drinken. We zien mensen met een mooi glanzend apparaat, die dan oude koffie gaan drinken. Wat als je de keten omdraait, dan bestel je bij ons en branden wij de koffie voor je. We zetten op de verpakking wanneer de koffie het lekkerst is. Het draait echt om smaak en kwaliteit.” 

Luister het volledige radio-optreden van Geert hier:

www.frankandfreshcoffee.com

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 april 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.