[Interview] Birgt Zuurveld (Dorst & Lesser) over content en de belevingswereld van doelgroepen

[Interview] Birgt Zuurveld (Dorst & Lesser) over content en de belevingswereld van doelgroepen

24-02-2021 17:12:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3167 | Tags:

Birgit Zuurveld is Managing Director bij Dorst & Lesser. Op 16 februari vertelde ze bij Marketing Report over hoe haar social media bureau zich na de klap van de eerste lockdown snel herstelde en nu floreert.

Birgit Zuurveld: "Wij geloven er heilig in dat business doelstellingen middels social kunnen worden behaald. Wat je nodig hebt, is een strategie en content. Zeker de content kan het verschil maken. Die moet inhaken op de belevingswereld van de doelgroep. Dat was altijd al zo maar afgelopen jaar wel meer dan ooit. En de dingen veranderen snel. Misschien wordt vandaag wel de avondklok afgeschaft. Dat zou betekenen dat morgen de content anders moet. Omdat we daarvoor alles in huis hebben, zijn wij goed in staat om die schakeling snel te maken."

Luister dit boeiende interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 februari 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr

 

         

   

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.