[Interview] Bert Kamp over het coöperatieve idee samen met anno 2020

[Interview] Bert Kamp over het coöperatieve idee samen met anno 2020

17-09-2020 13:15:00 | Door: David de Jong | hits: 1157 | Tags:

Bert Kamp is Communication Channel Manager en mediastrateeg bij de Rabobank. De organisatie wil opnieuw haar coöperatieve opzet benadrukken. Rabo kent haar oorsprong bij de Raiffeisenbank en de Boerenleenbank en is daar trots op. De bank legt de focus op het samenwerken met de maatschappij. Rabobank wil duurzaamheid en transitie vormgeven met andere bedrijfsmodellen en met verschillende sectoren.

"Je voelt het coöperatieve bloed bij de mensen van de Rabobank heen gaan. Bij de campagne Rabo clubsupport doen we dat met onze aftiteling de coöperatieve bank. Voor een coöperatie moet je niet weglopen. Het is juist weer hot, samenwerken en netwerken is de essentie van een coöperatie. Rabobank bestaat 125 jaar en dat is gewoon opnieuw in de markt neergezet met de campagne Rabo clubsupport."

Luister het volledige interview hier:



Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. 

Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 15 september 2020 hier terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

DeMarketing100 2021 komt eraan! Draag hier mensen voor deze lijst voor.

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie