MODYN breidt design- en innovatieteam verder uit

Industrial design agency MODYN breidt haar team uit met de komst van Ingrid Nijskens en Maarten Timmer. 

Ingrid Nijskens
is begonnen als Project & Design Manager bij MODYN en heeft ruim twintig jaar ervaring in productontwikkeling. Ingrid Nijskens is freelancer en een generalist op het gebied van innovatie, productontwikkeling en designmanagement met betrekking tot de jeugdsector. MODYN en Ingrid Nijskens gaan een langetermijnsamenwerking aan waarbij ze op verschillende projecten ondersteuning biedt bij projectmanagement en user research.

Maarten Timmer is gestart als Industrial Designer. Maarten zit tien jaar in het productinnovatievak en werkte eerder als Conceptual Product Designer bij productontwerpbureau Spark design & innovation. Verder is hij een fervent motorfietsfanaat, iets wat zich uit in het ontwerpen en bouwen van zijn eigen custom made motoren. Deze passie vormt samen met MODYNs focus op mobility design de perfecte combinatie.

De aansluiting van deze twee talenten draagt bij aan MODYNs missie om mobiliteit wereldwijd naar een volgend niveau te tillen door middel van toonaangevende designs.

www.modyn.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.