Marketing Report
Lassie Nederland kiest voor Abovo Media

Lassie Nederland kiest voor Abovo Media

Lassie Nederland heeft per 1 mei 2020 alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media ondergebracht. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met hun reclamebureau Epidemie. De heroriëntatie duurde circa 1 jaar.

Aanleiding voor de heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannelstrategie van de nummer één op het gebied van rijst en granen in Nederland. Zo heeft Lassie de ambitie om nog meer Nederlandse consumenten te laten zien dat je met hun producten heel gezond, lekker en gevarieerd kunt eten. Anderzijds wil Lassie ook het merk zelf meer gaan laden. Dit vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle above the line en below the line-marketingcommunicatie.

Paul Stam, Marketing & Innovation Manager Lassie Nederland: "Als Lassie waren we op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media. In Abovo hebben we deze veelzijdige mediapartner gevonden."

Josine Hemrika-Pelt
, Client Service Director Abovo Media: "De ambitie en de professionele kijk op marketing en communicatie van Lassie maken dat wij uitzien naar deze samenwerking."

www.lassie.nl
www.abovomedia.nl

 

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief