LINDA.foundation komt met fondswervingscampagne tegen armoede

LINDA.foundation komt met fondswervingscampagne tegen armoede

18-11-2020 12:11:00 | Door: David de Jong | hits: 379 | Tags:

LINDA.foundation heeft samen met Het Bureau van Talpa Network een fondswervingscampagne gecrëerd die eurobiljetten van een andere kant laat zien in het kader van hulp voor gezinnen die het financieel moeiljik hebben.  

Wouter van der Pauw, Creative Director bij Het Bureau van Talpa Network: “Eurobiljetten zijn geïllustreerd met ramen, deuren en poorten, en juist die zijn gesloten voor veel kinderen in armoede. We hebben die doorgangen op de eurobiljetten gebruikt om te illustreren wat voor barrière geld kan zijn. In de campagne zie je kinderen juist door die ramen, deuren en poorten kijken naar een wereld waaraan zij niet kunnen meedoen.”

Jocelyn Nassenstein-Brouwer,directeur LINDA.foundation: “Wij zijn enorm blij met de nieuw campagne die belangeloos gemaakt is door Het Bureau van Talpa. Het buitengesloten voelen beschadigt kinderen voor de rest van hun leven en dat is op een mooie manier tot uiting gebracht in de campagne. Door corona komt er een hausse aan nieuwe armen en hopelijk draagt deze campagne eraan bij dat wij ieder jaar meer gezinnen kunnen steunen.” 


De LINDA.foundation campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in print.

Credits: Bureau: Talpa Network, Het Bureau |Creatie: Auke van Rossum, Daniel Kok en Stefan Da Costa Gomez | Creative Director: Wouter van der Pauw |
Creative Producer: Jenny Bakker | Graphic Designer: Denise Jongkind | Projectmanager: Amanda Smits | Regie: Manuel Ferrari |
Illustraties: Artbox | Animatie: Artbox | Componist: Jeroen Rietbergen | Geluidsnabewerking: Jaap Wajer | Klant: LINDA.foundation, Helena van Hes en Jocelyn Nassenstein Brouuwer

www.talpanetwork.com
www.lindafoundation.nl

www.linda.nl


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.